HTML

Nottingham with my eyes

Mivel sokan kérdeztétek mi újság velem, csináltam egy blogot, ahol el tudjátok olvasni, hogy éppen mi történt velem a napokban messzihonban.:)

Friss topikok

  • csipcsepp: :D:D:D Ez is egy taktika. Lassacskán ahogy közeledek a hazamenetel idejéhez, sűrűsödnek a teendők ... (2012.05.14. 17:28) Bokszzsák, paprikás csirke
  • csipcsepp: Köszi a tippet. Nem tudom láttad-e, de az 1fontosban egészen durva L'Oreal NYC és egyéb márkás smi... (2012.04.11. 14:43) Jamesek túltengése
  • csipcsepp: Nagyon köszönöm! A pánik előbb elöntötte az agyamat, minthogy racionálisan végig tudam volna gondo... (2012.03.19. 20:22) Hétvége egyedül, avagy yes, leadtam!

Címkék

1. csoportos óráim

2012.04.26. 20:45 csipcsepp

Az első ugyan egy katasztrófa volt, de a második jól sikerült.:)

Reggel már tiszta ideg voltam, Kirsty megkérdezte hozzon-e hozzá valamit, azt válaszoltam nem kell semmi, pedig a videot megkereshette volna, eg a képeket, de végülis nekem is volt rá időm.

Matt ma reggel is feljött dumálni, mielőtt kezdődött a nap, lehet most Kirstyre hajt újabban, habár tegnap írt Csengének egy anyway van barátod kérdést, és a kimerítő elutasító, de nem bunkó agyonagyalt válaszra csak annyit reagált, hogy megértette, pedig gondolta, hogy lehetne casual-abb a kapcsolatuk :O Durva, hogy ezt így le is írta...

Ahogy mejöttek a gyerekek én csináltam a reggeli csoportot, kitöltöttem a jelenléti ívet, megnéztük az időjárást, adminisztráltam, hogy ki kér ebédet vagy szendvicset, ami eg mindennapos rutin, mégis annyira sokat számít... az is, hogy csinálhattam, mert pl. Csengének nem engedik, meg erre is akartam, hogy jó legyen, dehát nem volt éppenséggel laza. Aztán olvasnom kellett Barneyval, meg Izzyvel, utána meg fizikás játékokat játszani Barneyval netről. Hát mire én felfogtam a leírás alapján mit kéne csinálnia kb már megvolt vele, kicsit sem volt ciki :O Azért ennyire nem volt vészes, de durva, hogy a BBC-nek mennyi ismeretterjesztő játéka van, amivel akár Magyarországon is egy pillanat alatt meg lehetne szerettetni a természettudományokat a gyerekekkel, főleg a fizikát. És Angliában ezt használják a többségi iskolákban is.

Miközben épp egy csajnak kellett a csúszdán csúszásának gyorsaságát növelnünk a gépen, hogy ne robbantson fel egy bombát :D a koordinátor átjozott hozzánk egy nőt, aki magyar, és önkéntesnek jön majd a suliba, mert 17évi angliai tartózkodása után kitalálta, hogy karriert változtat, és inkább mostantól gyerkekkel foglalkozik. Nem semmi, és Angliában megtehetik az emberek, hogy csak úgy váltanak. Mivel drága a továbbtanulás, ezért nem is elvárás, így a többségnek nincs is diplomája, és anélkül csinálja szinte azt, mint a diplomás, csak kevesebb fizetésért. Viszont sokkal korrektebb a továbbképzések rendszere, az embereknek folyamatos, és az iskolában gyakran ingyenes és/vagy kötelezően tréningeken kell résztvenniük.

Na de visszatérve, a nő távozása és a tízórai után megtartottam az első órámat, ahol is szembesültem azzal, hogy nem jutnak eszembe a szavak és éppenséggel nem nagyon ragozok normálisan nagy izgalmamban. Kicsit ki is csúsztam az időből, mert egyszerűen fura volt, hogy eddig akik megmondták mit csináljak, most nekem kéne nekik dirigálnom, és nem igazán tudtam magam beleélni, hogy tényleg. Szóval nem volt a legjobb érzés, de legalább nem úgy fogadták az első felsülésemet, mint otthon szokták (Az 1. megtartott óráim mindig rosszak, aztán általában ráérzek, és egészen jól sikerülnek. Persze a sulis gyakorlat otthon sem volt a kedvencem...). Picit beszéltünk róla Clairerel, aki aranyos volt, de azért szerintem többet várt volna attól, mint amit látott belőle.

Délután viszont megcsibálhattam megint az órát az osztály másik felével, a jobb képességűekkel. Itt már csak a gyerekek voltak és én, a többieknek más dolga volt. Nagyon élveztem, itt már tudtam mit akarok mondani, hpgy kezdjem, és kevésbé kellett differenciálnom is. Habár nehezebb volt rávenni őket, hogy a kulturális olimpia jegyében nekiálljanak gyurmaszobrot készíteni :D (3 hónapos szemeszterben minden óra a londoni olimpia körül forog, mindenkinek tele már vele a hócipője...), mikor sikerült annál nagyobb sikerélmény volt. És szépeket csináltak.

A reggeli csoportban Barney a spirit of sports épület (http://www.bolton.ac.uk/SharedContent/SharedImages/Bolton/SpiritOfSport-01_200x301.jpg&w=200&h=301&ei=I5eZT_TvIdGbOqeQzL8G&zoom=1&iact=hc&dur=166&sig=105375276122689838888&page=1&tbnh=124&tbnw=82&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:0,s:0,i:70&tx=109&ty=162&vpx=101&vpy=121&hovh=240&hovw=160) mintájára minden kertelés nélkül konkrétan egy teljesen élethű álló f@szt készített. És ez nemcsak az én piszkos fantáziám műve, a tanár egyszercsak odajött, és a nagy nevetésre elkezdte mondani Barneynak, hogy még kiegészíthetné... így a csavarokat illusztrálva rátett szárnyakat, amit így jó indulattal már egy modern angyalnak lehet látni :D

Este pedig jött a főbérlő, és mondta, hogy már ki is adta a szobámat, Csengéét meg holnap megmutatné valakinek, ha nekünk megfelel. Rendes. Persze pont majdnem elégettem közben a tésztát a konyhában, és nem tudtam szétszedni a porszívót, amit ő Csenge asszisztenciájával egy mozdulattal szétszedett. Ismét bemutatkoztam. Murphy üldöz, főleg a főbérlőt illetően.

És amit kifelejtettem, hogy ismét visszatért az életkedvem, minden ok nélkül, szívből tudtam mosolyogni, és ezt örömmel tapasztaltam, egészen feldobta a napomat.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nottinghamwithmyeyes.blog.hu/api/trackback/id/tr34475380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása