HTML

Nottingham with my eyes

Mivel sokan kérdeztétek mi újság velem, csináltam egy blogot, ahol el tudjátok olvasni, hogy éppen mi történt velem a napokban messzihonban.:)

Friss topikok

  • csipcsepp: :D:D:D Ez is egy taktika. Lassacskán ahogy közeledek a hazamenetel idejéhez, sűrűsödnek a teendők ... (2012.05.14. 17:28) Bokszzsák, paprikás csirke
  • csipcsepp: Köszi a tippet. Nem tudom láttad-e, de az 1fontosban egészen durva L'Oreal NYC és egyéb márkás smi... (2012.04.11. 14:43) Jamesek túltengése
  • csipcsepp: Nagyon köszönöm! A pánik előbb elöntötte az agyamat, minthogy racionálisan végig tudam volna gondo... (2012.03.19. 20:22) Hétvége egyedül, avagy yes, leadtam!

Címkék

Utolsó hétvége

2012.08.18. 16:08 csipcsepp

Szombaton elmentünk Csengével egy végső bevásárlásra hazaindulás előtt. Nos, azt kell, hogy mondjam, hogy a turkálókon szocializálódott ember halála a charity shop. Ezúttal meghaladva az eddigieket 4 szoknyával, két ruhával és egy pólóval, meg egy gyönyörű táskával tértem haza, és a kedves néni az egyik drágább ruhát ingyen adta. Vééég. Aztán mondta, hogy legközelebb már Csengéé lesz a kedvezmény. Voltunk még egy fontosban, tea és ajándékboltban és persze a Primarkban, ahol amióta a lányokkal voltam nem vásároltam, mert már se 1 fontos, se szuper cuccok nem voltak. Habár még búcsúzóul egy akár esküvőre is felvehető ruhát azért még újítottam hozzá.

No de a lényeg a vasárnap. Megbeszéltük Rinzinggel, hogy találkozunk, és ezúttal Csengéről készít képeket. Én nagyon vaciláltam, mert sehogy sem álltam a papírmunkával, de mentem volna, közben megint kajálást tervezett Rinzing a végére, amire nem akartam költeni, ráadásul a legutóbbi túlméretezett vásárlás miatt rengeteg kajánk volt, amit még fel kellett volna ennünk. Erre elklszülünk, Csenge tolja ki a bicikliket, majd égtelen ordítással rohan föl az emeletre. Kiderült, hogy Patryk az este kölcsönkért biciklit tönkretette, az egész hátsó része letört, így az egész hátsó váltót és a láncot is cserélni kellett rajta. Mivel ezt nem voltunk képesek elmondani azonnal Rinzingnek, mint tulajdonosnak, és reménykedtünk benne, hogy Patryk azon nyomban elviszi megjavíttatni, és csak utólag már a kiköszörült csorbáról kell tudomást szereznie, amúgy se voltam a legjobban, felhívtam Rinzinget, hogy ne haragudjon, nem tudok menni, mert beteg vagyok. Így míg ők jól szórakoztak és fotóztak én otthon ettem a kefét, hogy mi a helyzet a biciklivel, és közben próbáltam tervezetet írni. Hát nem voltam túl hatékony, mit ne mondjak. Közben a fiúk elmentek valahova, és mikor visszajöttek Patryk azt mondta vasárnap zárva volt a bolt, de majd vesz hozzá alkatrészt és megszereli. Persze közben azért elmentek focizni... Hihetetlen.

Mikor Csenge visszajött, mesélte, hogy milyen jó volt, én meg vagy 20x elmondtam Patryknak, hogy csináljon valamit. Olyan idióta sztorit adtak elő hozzá, hogy jött hazafelé, és egy néger srác egyszercsak meglökte, neki valami üzletnek. Persze semmi esésnyom, vagy hasonló. Valószínűleg részeg volt és lepadkázta. Később Csenge kérdezte Pjotrot is, aki nem is emlékezett az egészre, és egészen egyszerűen kivonta magát az egészből. Azt mondta majd kifizeti, de nekem volt ezzel kapcsolatban egy rossz érzésem, közben folyton azt mondogatták mennyire nincs pénzük, és hogy hétfőn nem tudnak szervízbe menni, mert kezdenek az új, frissen szerzett munkahelyükön, és amúgy is inkább ő csinálná meg, minek visszük szervízbe... ááá, még mindig ideges vagyok, mikor eszembe jut. És a legszebb, hogy jópofiztak továbbra is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nottinghamwithmyeyes.blog.hu/api/trackback/id/tr204527284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása