HTML

Nottingham with my eyes

Mivel sokan kérdeztétek mi újság velem, csináltam egy blogot, ahol el tudjátok olvasni, hogy éppen mi történt velem a napokban messzihonban.:)

Friss topikok

  • csipcsepp: :D:D:D Ez is egy taktika. Lassacskán ahogy közeledek a hazamenetel idejéhez, sűrűsödnek a teendők ... (2012.05.14. 17:28) Bokszzsák, paprikás csirke
  • csipcsepp: Köszi a tippet. Nem tudom láttad-e, de az 1fontosban egészen durva L'Oreal NYC és egyéb márkás smi... (2012.04.11. 14:43) Jamesek túltengése
  • csipcsepp: Nagyon köszönöm! A pánik előbb elöntötte az agyamat, minthogy racionálisan végig tudam volna gondo... (2012.03.19. 20:22) Hétvége egyedül, avagy yes, leadtam!

Címkék

Összecsapó hullámok, kiborulás 2.0

2012.08.18. 15:24 csipcsepp

Kis szösszenet, még annak idején leírva:

Tegnap ismét a teljes kiborulásig jutottam. A nap nem volt a legjobb, megint nem tökéletesen értettem, amit kérnek, nehezebben ment picit az angol, ráadásul délután ahelyett, hogy a Rinzinges zenén ücsörögtem volna, kiküldtek az udvarra 2 gyerekkel, akik közül az egyik elkezdett kiakadni, h odébb akarom küldeni, a másik meg sírni kezdett, minek következtében elkezdte tépni a hajam és jól megharapdált. A pedagóiai érzékem teljes bukását éreztem, habár a többiek igyekeztek azzal vígasztalni, hogy nem lett volna szabad egyedülhagyniuk olyan gyerekekkel, akiket nem ismerek, és annak ellenére, hogy igazuk van, mégiscsak kéne ennek mennie...

Aztán hazajöttem, és mivel a lengyel fiúkák elhasználták az olajunkat anélkül igyekeztem kolbászt sütni, ami nem volt túl sikeres, odaégettem, közben megérkeztek és a magas kitartóan nyomult tovább Csengére, én közben meg már a szemem előtt láttam erasmusom bukását a vészesen hamar közelgő felvételi miatt, ami miatt szűkösen van meg csak a kellő gyakorlati időm. Ez szerencsére mára rendeződött, de tegnap a kevés alvásra túl sok információ csapott az arcomba a hideg, esős, süvítő szélhez hasonlóan.

Szóval ismét a mából a tegnapba tekintve kezdtem kimerülni, jöttek a papírmunka problémái, az erasmusos adminisztráció, a felvételi, a szakdolgozatvédés, az államvizsga és a hirtelen hazatérés, lezáratlanság nyomasztó érzése, amit igazán nem tudtam jópofizva előadni, csak egy kis alvásra és egyedüllétre vágytam, és ezért is megkaptam a magam beolvasását később.

Persze aztán megoldódott a helyzet, nagy nehezen összeraktam valahogy a papírmunkát, írtam az erasmus koordintronak, aki válaszolt, hogy kicsire nem adunk, nagy meg nem számít, ezerrel intézkedtem mailben, hogy ki tud nekem könyvet kivenni a bárczis könyvtárból, és az hogy jut el hozzám úgy, hogy hazaérkezéstől számítva ne 2, hanem 4 napom legyen a 600oldalt megtanulni, de persze ezt is túlizgultam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nottinghamwithmyeyes.blog.hu/api/trackback/id/tr854508262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása