HTML

Nottingham with my eyes

Mivel sokan kérdeztétek mi újság velem, csináltam egy blogot, ahol el tudjátok olvasni, hogy éppen mi történt velem a napokban messzihonban.:)

Friss topikok

  • csipcsepp: :D:D:D Ez is egy taktika. Lassacskán ahogy közeledek a hazamenetel idejéhez, sűrűsödnek a teendők ... (2012.05.14. 17:28) Bokszzsák, paprikás csirke
  • csipcsepp: Köszi a tippet. Nem tudom láttad-e, de az 1fontosban egészen durva L'Oreal NYC és egyéb márkás smi... (2012.04.11. 14:43) Jamesek túltengése
  • csipcsepp: Nagyon köszönöm! A pánik előbb elöntötte az agyamat, minthogy racionálisan végig tudam volna gondo... (2012.03.19. 20:22) Hétvége egyedül, avagy yes, leadtam!

Címkék

Gym

2012.04.24. 21:04 csipcsepp

Még soha életemben nem voltam edzőteremben, de találtam Csengének gouponon egy havi bérletet 5 fontért, és rábeszélt, hogy menjek vele.

1 órát voltunk ott, addigra elégettem 200kalóriát :D és szarrá untam magam. Nem az én világom. Viszont arra rájöttem, hogy örülhetek, hogy ez nekem nem mindennapos harc. A kalóriák, a fogyás és a napi szenvedés a kövérségen. Egészen színes kis népség jár edzőtermekbe, habár magamat egyik kasztba sem tudnám sorolni. Leegyszerűsítve vannak akik fogyni akarnak, és akik erősödni (testben és szellemben), az okaik olykor látványosak. Érdekes. Még a végén egészen edzett leszek ezzel a hétfő csütörtök jógával, meg ha már bérlet ezt is heti kétszer jó lenne kihasználni, még ha dögunalom is :D.

Ma amúgy kellemesebb napom volt, mint tegnap, beszélgetősebb, lazább, már senkit nem taglózott le Dan. Bár sokszor érzeztem, hogy nekem milyen jó lett volna, ha valaki elmondja az infokat a néha zsongó fejemre is emlékeztetnem kellett magamat. Én sem traktáltam az eddigi tapasztalataimmal, de mivel más sem tette eléggé elanyátlanodhatott. Fura egy pasi ebben a szakmában, még Angliában is, ahol pedig még bölcsis bácsik is vannak :D Ezt beszéltük Csengével, hogy mekkora shame már, hogy elszokunk (a gyógypedagógus társadalom a szakmai életben) a pasik látványától, és még ha egy púpos rettenet szerzetes jön is be az osztályunkba megilletődünk :D Rettenet.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nottinghamwithmyeyes.blog.hu/api/trackback/id/tr114471562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása