HTML

Nottingham with my eyes

Mivel sokan kérdeztétek mi újság velem, csináltam egy blogot, ahol el tudjátok olvasni, hogy éppen mi történt velem a napokban messzihonban.:)

Friss topikok

  • csipcsepp: :D:D:D Ez is egy taktika. Lassacskán ahogy közeledek a hazamenetel idejéhez, sűrűsödnek a teendők ... (2012.05.14. 17:28) Bokszzsák, paprikás csirke
  • csipcsepp: Köszi a tippet. Nem tudom láttad-e, de az 1fontosban egészen durva L'Oreal NYC és egyéb márkás smi... (2012.04.11. 14:43) Jamesek túltengése
  • csipcsepp: Nagyon köszönöm! A pánik előbb elöntötte az agyamat, minthogy racionálisan végig tudam volna gondo... (2012.03.19. 20:22) Hétvége egyedül, avagy yes, leadtam!

Címkék

Szuper szülinap :)

2012.05.03. 00:18 csipcsepp

Nem gondoltam, hogy nagy dolgot kéne csinálnom a szülinapomból, de annyira nagyon jól sikerült.:)

Csenge reggel pancakekel, teával és almával ébresztett még suli előtt. Egészen meglepődtem, mellette egy képeslap szépen díszítve kedves szöveggel, hogy örül, hogy jobban megismerhetett, és egy kis csomaggal, amiben a hőn áhított hajbizgentyű volt, olyan kontyfogó, amilyet Lili is vett itt, csak lusta voltam elmenni érte. Ezzel tökéletesen indult a nap, pedig még abban sem voltam biztos, hogy emlékszik, melyik nap, mert nekem is utána kellett számolnom a nagy közös sütivásárlás ellenére.

Kirsty boldog szülinapottal fogadott a suliban, és mindenki más is az osztályban. Gondoltam, hogy megnézi facebookon, olyan, aki figyel az ilyesmire. Vittem én is egy kis előre csomagolt sütit, persze ezt is picit túlparáztam hogyan tálaljam. Délelőtt egyénik voltak, és nagyon büszke voltam magamra, mert Jonathannak elég könnyű volt szórakoztató és érdekes feladatokat kitalálni, nagyjából 1.-s szinten van matekból és magyarból is, pont gondolkodásra állt:) Utána a tízórai szünetben kirakták a boldog szülinapo táblát, énekeltek nekem, gyertyával hozták ki a sütit, amit vittem, és legnagyobb meglepetésemre kaptam ajándékot is. Egy gyönyörűséges angol zászlós bőrdobozt, egy feliratos gyertyát- live, love, laugh -igazán Kirstys, meg egy lila nyakláncot. Iszonyatosan jól esett, hogy előre gondoltak rám, ajándék is, meg mindenféle, pedig tényleg nem hangsúlyoztam a dolgot. Kicsit beárnyékolta Karen szomorúsága, aki most 2 hete vesztette el az unokaöccsét autóbalesetben, de mind nagyon kedvesek voltak.

Suli után feltekertünk a hegyre boltba, és roskadásig vásároltuk magunkat. Nagy örömünkben, hogy eljutottunk a boltba, amire feljutni nagy kihívás az emelkedő miatt, annyit vásároltunk, ami nagyjából egy 4 tagú család havi élelemellátását fedezi. Szóval mikor eljutottunk a felismerésre úgy döntöttünk végre nem koplalunk, főzünk és jóllakunk, nem szendvicsen élünk, és legfeljebb meghívunk mindenkit egy-egy vacsira:).

Vásárlás után míg én a leveleimmel bíbelődtem Csenge csinált vacsit (zöldsélevest, és bolognainak induló darált marhás tésztát), amit egy sajttortával és egy kis borozással zártunk. Mesteri volt. Valamikor hétkor el is határoztuk magunkat, hogy bemegyünk iszogatni a városba, írtunk pár embernek, de a spontaneitás nem az angolok kenyere, így hoppon maradva együtt iszogattunk és beszélgettünk, majd megnéztünk egy művészfilmet, ami az igazi VIZIT hangulatra emlékeztetett (Whitnail and I). Szóval egészen kikapcsolódós pihenős este volt. És még azt is megnézem facwebookon kik írtak és mit. Majd egyszercsak még egy 22-es feliratú brownie is előkerült a sütőből. Jól esett egy kis pihi.:) ÉS egy kiadós gurulósra evés is.

Szóval kiélveztem a napot, jó volt érezni, hogy közelről és távolról is szeretnek, a (születés)naptól függetlenül. És a meglepetések... ajándéktól elvonatkoztatva (habár tényleg szuper ajándékokat kaptam) imádom őket.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nottinghamwithmyeyes.blog.hu/api/trackback/id/tr864485530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása