HTML

Nottingham with my eyes

Mivel sokan kérdeztétek mi újság velem, csináltam egy blogot, ahol el tudjátok olvasni, hogy éppen mi történt velem a napokban messzihonban.:)

Friss topikok

  • csipcsepp: :D:D:D Ez is egy taktika. Lassacskán ahogy közeledek a hazamenetel idejéhez, sűrűsödnek a teendők ... (2012.05.14. 17:28) Bokszzsák, paprikás csirke
  • csipcsepp: Köszi a tippet. Nem tudom láttad-e, de az 1fontosban egészen durva L'Oreal NYC és egyéb márkás smi... (2012.04.11. 14:43) Jamesek túltengése
  • csipcsepp: Nagyon köszönöm! A pánik előbb elöntötte az agyamat, minthogy racionálisan végig tudam volna gondo... (2012.03.19. 20:22) Hétvége egyedül, avagy yes, leadtam!

Címkék

Foodle

2012.03.05. 19:38 csipcsepp

A hétvégén, a bulit követően nagyjából letudtam a szakdolgozat témát, habár a tanárnő nem reagált még semmit azokra, amiket küldtem neki, jó lenne, ha nem az utolsó pillanatban tenné.

És megfőztem életem első borsófőzelékét, hagmával, érdekes, de kellemes íze lett.:) És Anyu, a sülthús még mindig nagyon finom ;).

Ma pedig, hétfőn nem is feltétlenül kellett volna bemennünk, de mi kértük, hogy mehessünk, mert mindeféle workshopok voltak, meg csapatépítés, és a következő szemeszter témájában való tervezés (Olimpia, mi más :D). Szuper volt ez a nap! Elsőként volt a workshop, én tánc és mozgásra mentem, egy Oxana nevű nagyon laza nő tartotta, beszélt kicsit a gyermek mozgásfejlődéséről- tapasztalattal- kipróbáltuk, hogy előbb a hasalás, fejemelés- olyan szemléletes volt, hogy most abszolút belém ívódott, és elvileg letölthetjük majd az anyagait is a sulis szerverről :). Zenére mozogtunk, utánoztuk egymást, elmélyültünk egy színes madártoll röptetésében, szivaccsal szórakoztunk és csak mozogtunk:). Nagyon jó volt, sokat mesélt hozzá, mondta hogyan tudjuk hasznosítani a dolgokat.

A woekshop után ebéd volt, mindenki beadott 2fontot, és abból vettek kaját, meg sokan sütöttek, mindenki vitt valamit, teljesen terülj, terülj asztalkám érzésem volt, habár nem mertem sokat enni, ami hiba volt, mert utána arról beszéltek, hogy talán mégsem kéne kidobni, demásnap már nem biztos, hogy megennék, és talán odaadják egy szeretet otthonnak. Itt szívesen felcsattantam volna, hogy mi kérjük, de nem mertem, nem akartam prolinak tűnni. (Bár ők meg ott tömték roskadásig a tányérjukat.)

Utána volt a köv. szemeszter tervezése osztályonként, és mivel Kirsty (a jó fej rocker lány) megint eltörte valamijét a hétvégi koncerten csak én voltam a zene és mozgáson, így nekem kellett beszámolni róla kb 15 embernek. Hát nem igazáűn tudtam elmondani, de nagyon próbálkoztam :D. Azért az alapokat talán sikerült elmondanom, meg próbáltak kisegíteni, habár a mi foglalkozásunk egyáltalán nem volt olimpiai, a www.bigdance2012.com-ról megnézett videót leszámítva, mégis hasznosabbnak gondoltam, mint a többiekét elmondás alapján. Kis tervezés után nagy megkönnyebbülésemre jött a hoki.

Ez nagyon szuper volt :D. A csapatépítés részeként, mivel a suli majd kap ehhez való felszerelést 3 edző megtanította a hoki alapjait-ütőfogás, kis játék a végén, meg egy célbatalálós- labdával el kellett találni egy villogó falat, ami egy gumivárban volt- itthon mikor van ilyen, hogy bármire pénzt költenek, ami nem kötelező? Nagyon élveztem a játékot, kb floorball volt, és egészen jól ment, úgy éreztem. Meg amikor uncsi volt megpróbáltam elszedni James labdáját :D (amiközben bekerült a labda Pam lábai mögé, és egyszercsak megszólalt, hogy "Az még mindig a lábam!", főleg hogy lehet ő az a Pam, akinek nem lakunk a felajánlott szobájában (bár ez nem biztos). Mondjuk nem volt morcos, csak kínos.)

Suli után pedig visszamentünk az első kocsmába megkérdezni a fülbevalót, nem találták, mint ahogy az várható volt :(. Meg voltunk a Wilkinsonban, Csenge visszakapja a pénzét 7-14 napon belül, bár holnap is vissza kell mennie a nőhöz, aki az ügyével foglalkozott, mert ma nem dolgozott.

Amúgy azon gondolkodtam, hogy ha nem lennének nyelvi akadályok nem biztos, hogy ugyanazokkal az emberekkel lennék jóban, mert rájöttem, hogy most még élvezem az egyszerű beszélgetéseket :D Egyébként nagyon jó a staff, általában kedvesek, és jó az egész suli hangulata. Megadják a módját, látszik, hogy nem utálattal járnak dolgozni, és ez mindenkit felvidít.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nottinghamwithmyeyes.blog.hu/api/trackback/id/tr224291128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása