HTML

Nottingham with my eyes

Mivel sokan kérdeztétek mi újság velem, csináltam egy blogot, ahol el tudjátok olvasni, hogy éppen mi történt velem a napokban messzihonban.:)

Friss topikok

  • csipcsepp: :D:D:D Ez is egy taktika. Lassacskán ahogy közeledek a hazamenetel idejéhez, sűrűsödnek a teendők ... (2012.05.14. 17:28) Bokszzsák, paprikás csirke
  • csipcsepp: Köszi a tippet. Nem tudom láttad-e, de az 1fontosban egészen durva L'Oreal NYC és egyéb márkás smi... (2012.04.11. 14:43) Jamesek túltengése
  • csipcsepp: Nagyon köszönöm! A pánik előbb elöntötte az agyamat, minthogy racionálisan végig tudam volna gondo... (2012.03.19. 20:22) Hétvége egyedül, avagy yes, leadtam!

Címkék

1. nap a kicsiknél

2012.04.30. 22:44 csipcsepp

Ma negyed órás késéssel értünk be, kivételesen Csenge miatt. Mondjuk még én is gyümölcsöt vagdostam indulás előtt 5 perccel, mert Kirsty papája betegsége miatti letargiájára úgy gondoltam egy kis meglepi gyümölcs jó pillanatnyi gyógyír.:) Írtam neki egy üzenetet is, hogy remélem jobban mennek a dolgai, de legalább egyen egy kis c-vitamint, hogy feldobja.:) Tízórai szünetben fel is vittem, majd zenén kaptam egy smst, hogy köszöni, hatott, és menjek fel, mert Claire meg hozott nekem is fánkot. Elképesztő volt, az ebédszünetben felmentem, és Claire hozott nekünk fánkot meg epret, mert bűntudata volt, hogy múlt héten alig volt az osztályban és nekünk kellett tartani a frontot. Aranyos, hogy engem is belevett a számításba :), nagyon jól esett, habár Dannak meg elég szar lehetett, hogy ő nem kapott, még ha nem is volt ott a kérdéses napokon.

A kicisknél délelőtt nem volt bent a tanár, de az asszisztensek teljesen elkormányozták az osztályt.:) Mikor megjöt a tanár, teljesen lesokkoltam, hogy valóban rettenetes a tanár, én a gyerekekhez ennyire nem értő nőt még nem láttam ilyen állásban. Egész nap azon törtem a fejem, hogy vajon mi lesz, ha ennek a nőnek gyereke lesz. Az hagyján, hogy sokat beszél az autistákhoz és határozatlan és következetlen, még előfordul, de erőszakos, és egyáltalán nem szereti őket, kis vakarékoknak tartja őket ránézésre. Amúgy angol francia szakos tanár, és az igazgató szeretője.

Egyébként jó osztály, egész okosak, sok bennük a potenciál, és jól nevelgetik őket. Tetszett, de már ma hiányzott a régi osztályom, és nagyon jól esett a fánkos elismerés és befogadás, meg visszamenni a szünetben, még ha nem is volt ott dolgom, csak egy gyors dumálásra.

A délután már reménykedtem, hogy gyorsan eltelik, mert fáradt és álmos is voltam, nem ittam ma egy teát se, amire pedig bizony igencsak rászoktam. Az első rossz szenvedélyem, akarom mondani tartós befolyásoló étel ital iránti függőségem megszületett. Holnap is náluk leszek, tisztázom majd a dolgokat, hogy mikorra kell mennem, mennyi szünetem van és a többi.

Ma láttam Csengét zenén, mert akivel foglalkozik azt a kicsiktől én vittem zenére. Jól csinálja, habár nem lehet egyszerű, hogy a tanár vezeti a zongorás részt, de neki kell a gyerek reakcióit figyelni. Egészen más, mint amilyen órákat eddig láttam, ez igazán egyénre szabott, és jó, hogy tanulhat ilyet, sajnálom picit, hogy ebből kimaradok, habár tudom, hogy ehhez igazán jó angoltudás kell.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nottinghamwithmyeyes.blog.hu/api/trackback/id/tr344481430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása