HTML

Nottingham with my eyes

Mivel sokan kérdeztétek mi újság velem, csináltam egy blogot, ahol el tudjátok olvasni, hogy éppen mi történt velem a napokban messzihonban.:)

Friss topikok

  • csipcsepp: :D:D:D Ez is egy taktika. Lassacskán ahogy közeledek a hazamenetel idejéhez, sűrűsödnek a teendők ... (2012.05.14. 17:28) Bokszzsák, paprikás csirke
  • csipcsepp: Köszi a tippet. Nem tudom láttad-e, de az 1fontosban egészen durva L'Oreal NYC és egyéb márkás smi... (2012.04.11. 14:43) Jamesek túltengése
  • csipcsepp: Nagyon köszönöm! A pánik előbb elöntötte az agyamat, minthogy racionálisan végig tudam volna gondo... (2012.03.19. 20:22) Hétvége egyedül, avagy yes, leadtam!

Címkék

Night out

2012.03.04. 04:07 csipcsepp

We went out for a night with the others from the school. Computer guy Matt hívta Csengét sörözni, jól behúzta a csőbe, mert először azt mondta neki, hogy sokan együtt mennénk, aztán mikor Csenge rábólintott írta, hogy nem tudja a többiek akarnak-e menni... menjenek csak ketten. Aztán Csenge visszaírta, hogy a hétvégén terveztünk bemenni mi is, mehetnénk együtt. A beilleszkedés nagy lehetőségét mégsem szerette volna elszalasztani, már mióta itt vagyunk az ismerkedésen törte a fejét. Én voltam végig a cover, aki fedezte, ő meg aki beszélt, de igyekzett nem buzdítani Mattet. Az elején jó volt, dumáltunk, bár igazából főként Csenge kapcsolódott be olykor a beszélgetésbe, én csak néha szólaltam meg, a mimikám beszélt helyettem. Aztán átmentünk egy másik kocsmába, ahol volt biliárd és Csenge is játszott Mattel, persze vesztettek James ellen, aki valami helyi szupermenő biliárban. Én ittam, Csenge játszott, ez volt a felosztás. Aztán átmentünk egy buzibárba. Meglepődésemre én voltam a táncoslábú kettőnk közül, habár Matt Csegével igyekezett táncolni, én meg továbbra is fedeztem. Aztán észrevettem, hogy elhagytam a kedvenc nyakláncom másik felét, a türkizt. Kimentem a dohányzó részre megkeresni, de csak 3 srácba botlottam, akik azt mondták segítenek megkeresni a másik felét, ha elmondom kivel csókolóznék hármuk közül leginkább, ez az ő versenyük. Az első melegbáros élmény:D A vicces az volt, hogy mondtam nekik, hogy nem akarok választani, erre beállt két csaj, hogy közülük is választhatok. Aztán persze nem segítettek megkeresni, de jól tippeltem kik a melegek közülük. Elég fura élmény volt, addigra már végigkóstoltunk pár sört, meg ittunk turbo chandyt, ami fél pint Heinekenből volt, és egy üveg Smirnoffból. Finom volt, de azért ütött. Nagyon elkenődtem, hogy nem lett meg a fülbevalóm, ez volt a kedvencem, a türkiz.:S Még majd szerdán visszamegyek a melegbárba, meg holnap az első helyre. Mindenesetre 4 óra alatt 3 helyen voltunk, 1-re viszont már vége is volt a nagy bulizásnak, egy szendvics a Buywayben (én nagy szomorúságomban nem ettem), aztán mindenki irány haza.

Mikor visszaértünk volt kicsit rossz, mert mondta Csenge, hogy ne legyek szomorú, mert úgy érzi rajta vezetem le, hogy elhagytam a fülbevalóm. Pedig  tényleg semmi köze nem volt hozzá, tudtam, hogy otthon felejtettem a fülbevaló hátakat, mégsem raktam el a fülbevalót. Csak bántott, de aztán igyekeztem összeszedni magam. (Lehetséges, hogy Soripnak volt némi köze a dolgokhoz...)

Amúgy nem volt rossz. James ivós bulizós, a barátnője nagyon cuki meg jó fej is. Jó volt rájuk nézni. Csak Matt nyomulása és a fülbevalóm elvesztése maradhatott volna ki az estéből.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nottinghamwithmyeyes.blog.hu/api/trackback/id/tr454287405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása